我愛梁振英

各位同學,咪嬲住先,個題目係我幫蘋果日報同仁講既,因為有梁振英佢地真係唔憂冇新聞,日日頭版都得呀!

講開又講,我其實真係唔明點解咁多人唔鍾意梁振英的,尤其是最近他又寫立章批評立法會拉布,D人又不滿,話向立法會施壓喎!真係吹漲!係人都知香港法治社會三權分立泥架嘛,曾鈺成民望又咁高,有佢照住,點施壓呀?再說,其實梁振英越施壓越好,這不僅有助激發民主派的戰鬥力,也會幫助各黨派聯合團結抗強權。

又再說梁振英點樣向報紙施壓,真係搞笑!係人都知道言論自由是香港人最核心的核心價值來的嘛,尤其是蘋果,點施壓呀?我們對黎智英的智慧還是有充分信心的!

真的,我老早就說要珍惜梁振英,看中的就是他的「好鬥」,你看他又邀請劉慧卿辯論,又和練乙錚筆戰,又見街坊,又見網民,他對自己的文章充滿信心,他喜歡辯論爭勝,只要你對比一下木訥的董建華,”不說就等於不存在”,又或者醒目的曾蔭權,”我不和你狗UP辯論”,你就會知道梁振英是怎樣難得的一個特首。

就像陳振聰由一個神秘富豪變成一個家喻戶曉的人物一樣,我們欣賞他自投羅網,他主動投入到法律裡面尋求平等,他彰顯了法律的精神,讓我們歡迎梁振英,他主動投入到我們萬千平民百姓的懷抱,或者是強權盛世,或者是民主嘉年華,香港,終於有希望了!