農夫真狗屎 X 好歌話當年

唉,我都知叫農奴幫農夫做作品賞析是太強人所難一點的了。其實你們不說我都知你們會怎說,歌詞有意思啦,發人心醒啦,個MELODY好正啦,以至於唱得好有感情啦,好有趣啦……..

唉,讓我先問你們有一個常識問題,點解農夫的一首爛歌有10萬個VIEW,有741喜歡,得2人不喜歡咁少?親愛的農奴,你答我吧。

唉,算喇,我知道要你們動腦比叫農夫自認低能更難,聽我講吧。什麼?你知?唔LIKE個2個人係盲既?唔識字既?禁錯掣?唔好玩啦!

各位同學,點解咁少人唔LIKE農夫,第一大原因,當然是因為俗語所講的連膠都費時俾啦。實話實說,農夫作為一對流行組合,是過氣的了,因為他們污染大眾空氣而反感不滿的人,根本就不會再花時間去聽他們,去罵他們。你說對不對?

這一點你其實可以去做一個印證,去找找其他比較”過氣”一點歌手來看看,O個DISLIKE的比比皆是,你好比說這首:

點呀!係咪好正呀!?宜家邊度搵D咁正架歌呀真係!什麼?農夫還有很多好歌?慢點來,逐首逐首來啦!粒粒皆辛苦你都未告訴我有乜好呢?點呀,講唔到呀?使唔使我幫手呀?講明先呀,我是絕對有彈無讚架,要睇你就先做好心理準備呀!