護‧舒‧寶

護/

火災過後

心情低沉

現場警察駐守

安全警示

沒有人可以進入

只有災民例外

舒/

兩個小毛賊

隔街叫囂

熱鬧的街中

突然靜了下來

空氣之中

一剎那間

充滿了聲音

心找到了焦點

人群被擊散

世界被捨棄

寶/

撞車

人群圍觀

生恐錯過熱鬧

紛紛鑽縫偷隙

找尋最佳位置

看個究竟

就好似一齣平淡無野心的戲

好心的觀眾都開心散場

不置惡語

甚至輕聲分享箇中趣點

畢竟享受過一段開心時光

有水準的觀眾

沒有如一般尋樂的傻瓜亂喊悶

或許是拍的不算太好

但我享受那如夢的氣氛

7 thoughts on “護‧舒‧寶

    • 痴線
      你又知淨係得我撞入來﹖
      以哲人王咁鹹濕﹐你又知哲人王無入來睇﹖(閃)
      我只不過係唯一一個拆穿你搞標題黨陰謀的人咋嘛﹖

      • 我仲以為你咁偉大為左報答哲人王知遇之恩幫佢硬啃添🙂
        不過你又講得啱既
        哲人王肯定一見己經即刻撞入來啦
        不過嗅來嗅去又發現直露無味於是扮無野之麻

      • 大佬﹐家陣你砌我生豬肉﹐你叫我硬啃﹖點啃先﹖
        況且哲人王從來無否認過自己唔鹹濕wor﹖
        如果哲人王唔鹹濕﹐就去做和尚啦
        佢就唔會娶老婆﹐仲搞大自己老婆個肚﹐生個細路出來啦﹖
        你睇我女朋友雖然以打計﹐但我幾時搞出過人命﹖(爆)

Leave a Reply

