論區議會2–文少獻計

為了撼贏蔡子強,繼文少七策之後,文少竟然再推文少六計,為的就是撼贏蔡子強!唉!何必呢?

文少六計第三計很令人有話想說:

(3)正所謂「黑貓白貓﹐捉到老鼠就是好貓」﹐認真研究對手是怎樣打政治地樁﹐師夷之長技以制夷﹐不要再一味嘲諷人家玩蛇羹票玩老人票

很難不令人聯想到那篇堪稱經典的“區選無間道”!但我個人相信,這篇叫蔡子強嘆為觀止的文章看在民主派的眼中只會覺得很好笑。

我自己就看得挺開心:

這兒得特別提一提「洗樓」這回事。「洗樓」可不只是在大廈裏面從上到下每人說一句「請你支持我」那麼簡單,而是要建立人際網絡,要關心每一個人。例如每當認識到一位街坊,便要問他:「陳生你好,請問你做盛行呢?」如果那是夕陽工業的話,便要立即接說:「噢,那一行現在好像不太景氣,你的工作還可以嗎?我們的就業服務或者可以幫助你」。要一直問下去,尋找機會介紹辦事處可以提供的服務。如果工作沒有問題,可以改從子女入手,問道:「你的孩子多大了?讀書考試還可以嗎?」然後又去推介補習班的服務。說到底,就是要從選民所關心的開始,而不是由自己所關心的開始。

這裡明顯偷換了「洗樓」這個詞的意思,作者想說的應該是平時的家訪。看他自以為訓練有素的對話技真是有夠搞笑的,你不如說要去家訪,入屋前必須要左腳先進,右腳先出?這些東西,連常識也不是,卻竟然要大模廝樣的當秘笈去泄密教人?你去說挑選什麼時候家訪最易避開食蕉,最易令被訪者敞開心扉感動流涕都話呀,你去教人怎樣閒扯?最後還要來一句:說到底,就是要從選民所關心的開始,而不是由自己所關心的開始。真係攞命!

所以,當文少慘被一眾主流意見洗腦,正經八百地獻計:認真研究對手是怎樣打政治地樁﹐師夷之長技以制夷,我會覺得好笑。因為問題根本不在於民主派不知道,而是因為他們根本不會做。

這是他們的態度問題,是他們的身份問題,是他們的資源問題,他們的結構問題,他們的能力問題。而更重要的問題是,這是一種本質的問題—– 假如民主派學建制派一樣做地區工作,他們還是民主派嗎?

的確,民主黨在地區工作是最接近民建聯的,因此他們最自信也最樂於玩這個遊戲。但與此同時,兩邊的候選人,站在一起競選揮手又好,平時在區內踱來踱去也好,你都一概不能分清他們了。

23 thoughts on “論區議會2–文少獻計

    • 唔好傻啦﹐哲人王早就無我地咁好氣啦!
      又﹐你知就得啦。
      單係叫班友唔好鬼打鬼﹐就知無可能啦
      唔會鬼打鬼﹐就只會得一個民主黨啦
      點會分裂完再分裂﹐變成泛民呢﹖

      • 自重?文少你都認依個詞呀?
        喂,老老實實
        我係咪踩親你條尾呀文少?
        點解你突然又係度發爛渣呀?
        唔明呀
        點解你可以變得咁快既?
        我真係覺得你心理有D問題喎
        等閒去睇下醫生啦
        話唔定俾你識到個陳慧琳呢

      • 你近排拎錄音機當零食呀﹖
        定學人玩返007入子彈呀﹖
        我講乜﹐你閘住反彈當自己up嘅﹖
        同埋呢﹐家陣你老屈我話哲人王英雄氣短wor﹖
        你話幾大鑊先﹖
        你知唔知英雄氣短的前提﹐係要果條友係英雄先﹖
        你知你啦﹐你老屈人當食生菜家嘛﹖
        你咁講法﹐容乜易轉頭又會無啦啦入我數﹐
        先屈我話哲人王係英雄﹐再屈我托哲人王大腳
        呢下真係好大鑊wor~~


      • 真係有妄想症呀文少你
        好似食左藥咁
        胡言亂語
        我話哲人王英雄氣短,即係話佢兒女情長
        你硬係要對號入座
        我可沒有話說

      • 似你take左嘢有幻覺﹐定唔識代名詞點用呀你﹖
        你果句「咁你即係話哲人王英雄氣短啫﹐嗱,你話架咋」﹐個「你」又咩意思呀﹖
        忽然間又變成「我話哲人王英雄氣短」﹐忽然間你你下﹐又變我啦﹐你話你即係點呀﹖


      • 所以話你天真你又話人屈你
        第一,你在你的BLOG自己寫的和你面對相同話題承認的,一早已說明你承認自己天真,不要說人屈你
        第二,如果你現在又不願意承認自己天真了,我給你充份自由去否認,夠唔夠FAIR先?
        問題係:你不斷糾纏的細枝末節在在顯示你根本是天真丫嘛
        更嚴重的是
        你天真其實是沒太大問題的
        因為你不是天真的話
        我會認為你誠信有問題

      • 你答乜鬼呀你﹖講講下哲人王係咪英雄同佢氣唔氣短
        你又無叉叉講乜春我天唔天真呀你﹖
        OD咗就去睇急症la~~

      • 你唔好飄走去先得ga~~
        總之﹐既然你自己認返﹐係你自己話哲人王英雄氣短呢﹐就OK la
        到時你有咩冬瓜豆腐﹐衫長褲短﹐唔關我事~~

      • 哲人王你又係衰既
        硬係要將文少塞俾我既
        係人都知佢對你一往情深架喇
        係我依度佢就依牙鬆槓
        係你果樹就幾咁貼服呀
        真是的~~~~🙂

      • 你怪咩鬼哲人王呀﹖
        你自己要講區議會就算Q數啦﹐硬要扯我D文出來講
        轉頭又老屈我比主流傳媒洗腦﹐之後又話人係度依牙鬆槓
        你話即係點先﹖

      • 喂文少
        我相信你應該有”被人老屈妄想症”喎
        乜野叫硬扯你D文出來講先?
        介意既話咪單聲囉
        下不為例囉
        我真係唔知你咁小氣架

      • 你扯埋我來講唔係問題
        但你句「當文少慘被一眾主流意見洗腦」﹐又咩意思先﹖
        你仲要唔認老屈﹐
        係人都知我都唔睇報紙嘅﹐又點可能比主流意見洗腦啊﹖(爆)
        同埋你自己小器就算啦﹐硬要屈人小器
        你睇我幾時會好似你咁﹐比我窒一句﹐就要寫三篇文嘈嘈貢㗎﹖

      • 你睇你永遠都要用天真逗我開心的
        比你窒一句寫三篇文?
        唔好笑死我先得架

        你夠膽死唔認自己被主流意見洗腦?
        你竟然叫泛民唔好再內哄要團結乜乜物物
        你話唔係被人洗腦唔通係你原創呀
        唔好嚇我呀

      • 咁又係﹐你拎我當題材的文章﹐計落又點止三篇呢﹖(笑)
        至於咩鬼比主流意見洗腦…唉﹐真係點極都唔明
        自己loop返去我第一個留言重睇一次
        同埋我想問﹕一個劊子手點幫自己斬立決呢﹖

Leave a Reply

