塔門

鑽石山地鐵站,兩個火腿芝士蛋,96號R,星期天才有。排在長長的人龍後,往西貢。

轉車往黃石。20歲的大學新生,新相識的熱情,對座2個女生,說粗口打破隔膜,全程好傾。關於電話上台等等問題。

落船向右,是一條未走過的路,一條較少人走的路。村民十分喜慶,在慶祝開村46還是47還是48周年。村後山坡,日月雙坟,十分堂皇,遠在海上也可以看到。引人詛咒。

疊石,牛隻,洋人帶狗,戀人搭帳,海天遼闊,有人聽歌,劉德華,謝謝你的愛?是深信深愛深似海,可信任這份愛,亦相信相愛也可接受與忍耐 萬載用熱誠來等待。

傳說中的草坡,10年前,有人在那裡坐,俯視碎石灘,10年前,有人在那裡走。一條上山徑通往一個亭,10年前,有人辛苦地爬過。我回來了。

記憶是不可避免的,儘管毫無意義。我為不相關的人佔據我的記憶感到遺憾。一個奇怪的疑惑攫住了我,自己的記憶屬不屬於自己的過去?人怎樣才能為自己而活?怎樣創造新經驗?

不想重覆使我倦怠,但時間充裕,還是向山上走。意外地竟極為輕鬆,簡直是一蹴而登,難道是我多年行山腳力大增?但我也多年沒行山了呀!好像沒見過的廣闊天地,連同一下子衝破記憶樊籠的喜悅,使我情不自禁,撿石亂扔高呼:獨行真是快意。

太陽出來了,看茫茫碧海,浪燦如雪,萬物開始對我說話,我向時間躬鞠,感謝她的陪伴。

35 thoughts on “塔門

      • 你話你係咪屁股生係面逼阿媽耕田喪盡天良人神共憤呀?
        人家小朋友泥架咋,講野未經大腦架,點會識鬧人呀?

      • 人地鬧你八婆﹐你就當人地小朋友
        之前又無啦啦當人係麻甩佬
        都話你無心裝載面如屎蓋躍躁狂抑鬱大解唔識抿屎忽㗎啦。

      • 你幾多歲呀﹖
        佢果D叫論證﹖
        唉…算啦﹐哥哥呵返你la
        你知你個人幾小器啦﹖
        費時你又唔忿巢﹐又寫晒D幼稚到無論的文少的乜乜﹑文少的物物la


      • 文少出到聲唔想我寫,即係話俾我知我寫得好到肉,收到晒!
        不過我都應該抛棄你架喇
        因為你已經不再是收視保證

      • 既時又話過唔想你寫呀﹖你要寫你咪寫飽佢囉﹖
        至於所謂收視保證﹐唉﹐你果幾篇野幼稚到無朋友
        點會有收視﹖
        要睇幼稚睇海綿寶寶得la﹐洗睇你﹖

      • 根本就係文少已經沒新花款吸引觀眾視線
        LOOP泥LOOP去
        語言粗鄙兼俗套
        趕走晒我D女性讀者
        你想想以前你都識作下詩附庸風雅
        宜家淨係識噴屁
        唉…….

      • 唔好玩la﹐女性讀者全部都係你自己趕走的﹐怪我﹖
        同埋我來得你個場玩﹐就梗係搞串你個party㗎啦﹖
        唔通過來幫你抬轎啊﹖你都霎戇嘅。

    • 所以話你小朋友即係小朋友
      佢本身係八婆就講乜冇講乜都係八婆架啦
      而相反
      單憑”啋過你”就並不足以斷定一個人是不是八婆
      例如我說”啋過你”,只是因為我以為你是一個八婆,所以用你的語言講俾你聽而已

Leave a Reply

