ohce專訪黎智英

有見近日爽報全城圍剿,本博特別專訪黎智英先生,看看自言被人鬧慣的肥佬黎有何話說:

OHCE:黎生,好多人批評爽報意識不良,淫穢不雅,教壞細路,荼毒社會,浪費紙張,還有人認為純粹搞噱頭,陶傑D咸古玩政治抽水,又要做雞又要拿貞節牌坊,你有什麼回應?

黎智英:我一點都不介意,但凡一有新野出街總會有這些意見,好像我們以前動新聞…

OHCE:動新聞係好威,上次拉登死鬼左,你地獨家重現他被美軍射尿兼被豬輪姦的震撼畫面,絕對是創了新聞史新篇章的,不過我們現在談爽報,不要扯那麼遠好不好!到底對於爽報的批評,你有何回應?

黎智英:好事泥既,我地係一早預料到會有這樣的衝擊,尤其是對手的衝擊,每逢新事物出現總會出現這些迴響的,但對我來說這是未來…….

OHCE:喂喂喂,黎生,問題係問你對於爽報的批評,你有何回應?到底你認為人家批評得對不對呢?

黎智英:有用的,被人罵,自己也會檢討………

OHCE:有用?咁即係啱唔啱得架?我記得人家批評蘋果血腥暴力狗仔文化你都好大方承認批評得對的,有用的意思其實是不是代表你是故意要讓人批評呢?做好晒聲勢,收足免費宣傳之效,穩佔市場一席之後,略為收斂就可收從善如流之效?

黎智英:………….我有電話,等我一陣……………

 

20 thoughts on “ohce專訪黎智英

  1. 唔好咁la﹐人地都話左唔想坐係度等被淘汰嘛﹖
    要搶market就係要搞glimmick啦﹖
    係你自己硬膠﹐比人利用來抬轎咋嘛﹖
    否則搞到好似晴報咁﹐咪得啖笑﹖

Leave a Reply

