【十八禁】文少插得深

話說上回小霸王文少表演死雞撐飯蓋的技兩被我無情地戳破之後,他竟然又反咬我一口,說我充滿詩意的擁抱真理的解釋是春心跳跳論,你說好不好笑?

各位,自從〈文少的春心〉之後,一提到春心我就想到文少,一提到文少就想到春心,事實上,如果你在GOOGLE上面一打文少的三個字,後面就會自動彈出文少的春心來。(爆)

不過可惜,文少依排已經無復當年之勇,腦便秘情況相當嚴重,再咁落去,睇怕他網壇小霸王的位置很快就會被哲人王所取代了,為了網民的福祉著想,難免賦詩一首,刺他一刺,詩曰:

文少有春心
惜已不從心
想君狂且日
日日插鍋甘
今日旭暉來
大同又膠音
要由你來插
哲人插不深

12 thoughts on “【十八禁】文少插得深

    • 邊有喎!咁你係冇文少插得咁重手嘛🙂

      不過算啦,學者係要保持學者風範才對的

      我只是想俾D動力過文少要佢出山咁解啫

  1. 我都想文少出山,但係指寫小說。
    王龍,我好掛你呀,食左飯未呀,王龍•••

    點解文少同哲人王係呢處有必然的連繫?耐人尋味!

  2. 唉…
    我原話正確解法﹐
    係「乜春」「心跳跳數論」﹐唔係「乜」「春心跳跳數論」
    你閱讀理解能力真係超晒班…
    回詩一首
    ohce痴孖筋
    乜春當春心
    文少發女瘟
    點得閒寫文﹖

Leave a Reply

