【十八禁】文少的哀歌

烏龜做親請人飲,美人照鏡玻璃枕,霸王別姬曰:虞兮虞兮夸若何?

話說我看到網壇小霸王阿文少最近懷念完初戀女友之後又再狂性大發,一口氣將許寶強施永青葉一知庫斯克逐個插遍—–須知道,這些全部都是如假包換的麻甩佬來的呀!於是我抱著挽救人類文明一般的使命感,向文少賦詩寄語,詩曰:

文少不囉索,一心娶玉婆,玉婆嫁個波,算不算嫁咗?

很明顯,這首詩是勸阿文少不必太過介懷女人的去留,她的身體或者已經屬於別人,改作人婦從人姓,但最重要的是,她的心屬於你也就夠了。如果夠達觀的話,只要她的心曾經屬於你就足夠了。李天命博士教落,這叫做事件實在論。相反,如果一個女人嫁給你,但只是身在心不在………

但無奈那文少近日因為近得荒言老師和馬小姐多,更加勾結外國勢力,連同那留美王博士幫人家許寶強的文章改病句,本來令人敬仰的江湖豪氣馬上一掃而空,變得十分學者起來!

你看他說什麼?說我的詩不夠工整!天啊!詩從來只怕不夠靈性,哪有人怕不夠工整的呢?初時我還以為這傢伙亂說,沒想到到他還扯什麼”語理錯亂”呢:

咩叫玉婆嫁個波先﹖個波字解咩先﹖係人名﹖定係真係一個波先﹖
如果真係一個波﹐從技術上來講﹐玉婆又點樣嫁比一個波先﹖婚姻註冊處連基佬結婚都唔比﹐何況嫁比一個波﹖

最好笑的是,這傢伙還學小學生一樣和我唱和起來,說要寫通順喎:

Ohce不囉索,一心愛揸波,點知揸錯咗﹐揸著個菠蘿

咪叫一心愛揸波呀?真是的!很明顯,文少根本不知道所謂的語理錯亂,問題根本就不出在語理本身,而在那些一心要找語理錯亂的人的身上。不過算啦,文少咁好玩,我梗係奉陪啦:

文少娶老婆
娶着豆皮婆
樣衰蠢又傻
盲眼冇鼻歌
嫁眉唔嫁嘴
嫁波唔嫁籮
嫁腳唔嫁手
嫁埋膝頭哥
文少痴Q左
變左做人魔
比人隊冧左
大家笑呵呵

35 thoughts on “【十八禁】文少的哀歌

    • 王SIR,你睇睇你個INITIAL
      已經其勢如虎啦
      想查下個拾級而下點解
      連GOOGLE都搵你
      香港未來國父文化棟樑一一被你扑頭
      連僅有的青年導師你都不放過
      你話你係咪惡過成奎安呀?

      • 哦,咁惡過LAUGHING哥 LOR
        連小霸王都被你收伏,都咪話唔利害呀
        等我幫文少賦詩頌贊啦:

        王SIR一身好武藝
        不是烏龜不海龜
        美國執鞭真架勢
        健筆橫掃東與西
        插完陳雲插旭暉
        再與寶強執一劑

      • 收咩伏呢﹖講說話斯文少少﹐又收伏啊﹖
        你係咪唔順超先﹖你要唔要我同你講之乎者也先﹖
        學羅家英話齋﹕悟空﹐你係咪要啊﹖
        你開聲得gala

      • 乜收伏好唔斯文咩?
        我點解要唔順超呀?
        之乎者也?是恐嚇嗎?乜有人咁恐嚇人架咩?
        死喇,文少,你真係娶老婆娶到~~~~~~~~~~~~~~🙂

      • 文少無同我唔妥過,何來收伏?我頗欣賞佢思考力唔錯就真(亦欣賞你嘅鬼才噃)。我都東施效顰,賦詩一首:

        Ohce文少真冤家
        經常互相扮媽叉
        其實兩人最合拍
        一齊把荒言佢蝦

      • 我都唔明收伏有乜問題,有家互相欣賞啫~~~~~~

        收伏何來有唔妥
        師徒其實最廝磨
        你地又唔係教友
        爆房唔驚俾人鋤 (爆)

  1. 咪就係﹖
    如果銅鑼灣無銅鑼﹑石排灣無石排﹑W.Wong住外國又點代表係外國勢力﹖
    太憤怒啦﹐要以詩言志
    十級而下練乙錚
    搞到荒言好忟憎
    階級鬥爭許寶強
    憑欄盡處食雪糕
    掏盡戰衣插陶傑
    點知遇到劉迺強
    猛話先生似做雞
    周潤發唱舊情人
    聽到文少好頭痕
    阿王本是香港佬
    移居外國無勢力
    ohce作詩亂咁來
    玉婆點樣嫁個波﹖
    仲咒文少娶老婆
    會變盲眼無鼻哥!

    • 正所謂「難得一身好本領﹐何B偏偏選中我」
      你果D所謂賀詞﹐真係多謝夾盛惠啦!
      你走去踩人家荒言個場﹐搞到佢要唱小你…唔係…係小李飛刀來腰潤你~~
      你都未寫詩咒返佢啦~~
      家陣我盛意拳拳同你研究曹操有無去長阪坡晒月光﹐你就寫詩咒我
      咒我都算啦﹐仲要唔認…唉!


      • 荒言老師…..我驚再講會搞出人命呀
        不過我見你幫我講好說話
        又話我學識淵博又話我善良正直
        算你啦

      • 講起就大檸樂啦﹐
        正所謂「人地查字典﹐你飲茶字典」
        你研究十級而下就研究十級而下la
        你無啦啦做乜要挑戰字典的權威性先﹖
        你家陣搞到荒言想學五月天﹐要離開地球表面la~~

      • 就討論前半部而言,我和王SIR都沒有挑戰字典權威性,根本就是他們條件反射亂咁泥
        不過要開戰的話,理由其實也很充分
        只是由此至終,在拾給而下這個CASE,我是”信字典”的

  2. 呀…ohce老大,你話我是那殺人無數,横行霸道,令人深惡痛疾…一身邪氣的壞傢伙丁春秋呀。怎麽與不苟言笑﹑正襟危坐的荒言君相提並論了呵~~~

Leave a Reply

