周末任我點

你是彼岸之人

應唱彼岸之歌

11 thoughts on “周末任我點

  1. 你是喜歡山口百惠的嘛,
    所以我才唱這歌,不要encore, 這個週末之後工作很忙,忙到”到彼岸”…
    你可以send email俾我ga wo🙂

  2. 從技術層面來說﹐沒有其他儀器協助﹐你給我的建議﹐我做不到。(閃)
    又﹐我不能說違心的話﹐將一首幾十年前的舊歌﹐還夾硬叫作流行音樂。
    又又﹐你唔好話比我聽﹐你中意山口百惠ar~~我地會有代溝ga~~

    • 鍾意山口百惠係我估架咋! 若然係真既,人係有自由架嘛,不要用代溝來限制別人的自由嘛,代唔代溝depends on你有冇心去溝通吧~ 就好似家庭問題d人成日話同屋企人有代溝,其實呢d人有冇諗點樣同前輩溝通架,communication係雙向的,除了talking,更重要的是listening! 商業社會中,你就算同左客sell野,冇錯,你可以廣告式疲勞轟炸顧客,不停speaking,hard sell做生意,make more profit,但呢d賺到既只不過是小恩小惠,大企業更看重listening to customer的strategy,就是跟顧客溝通,搵出佢地既buying behavior,所以d客人資料咪咁重要lor,8達通事件一樣。
      又,我相信Ohce佢表達能力好,同任何人都溝通得到的~~
      又又,好歌是力竭不衰的~~~

Leave a Reply

