最低工資88

唉!睇見文少寫段咁野,好明顯已經瀕臨hang機狀態,隨時短路失火,令人好不擔心呀:

係呀﹐第日你比人老笠﹐老笠條友同你講無飯開﹐就記緊要走去ATM拎晒D錢去幫個賊啦﹖做人要有良知ga嘛﹖
如果比多D人工﹐就會高D士氣﹐從而提高工作效率﹐就唔洗訂立最低工資之前﹐已經開價三十幾﹑四十啦﹖
仲有﹐你咁講良知﹐當年工資保障計劃﹐D去業主立案法團又唔死去跟﹖
如果看更時薪本來就應該比28打上﹐全港D業主連公屋住戶﹐都係無良僱主啦﹖看更D人工﹐係你有份比ga!
你果刻唔講良知﹖唔講錢賺少D﹖
政府年年福利開支幫窮人ga﹐你交稅比政府﹐唔少都係幫老弱傷殘ga﹐如果你又免稅額﹐就啦啦臨跑去稅局﹐話你要交稅啦!!交稅幫窮人﹐六合彩惠澤社群添呀~~

簡單寫幾句總結吧:

各位,在整個討論之中,文少作為堅決反對最低工資的代表,他已經清楚已且反覆地陳述了他的意見,如果有興趣的話,你可以參考一下,我個人因為文少義無反顧的姿態、九死不悔的口吻,本來是頗為希望獲得一些堅實的反對理據的,但可惜文少始終流於情緒化,說到最後我其實都不肯定文少其實是否肯定最低工資會出現什麼壞影響–除了對他之外的壞影響。

本來,連以中肯見稱的練乙錚都對最低工資頗有保留,說要多點想像力,提議負入息稅,這不能不令人反思。

但無論如何,最低工資已經實行而且已經在很多地方實行,而負入息稅實行起來也未必沒有困難也未必沒有代價,我們也不能理所當然地認為有更好的選擇而反對最低工資。

對支持的人來說,最低工資「好心做壞事」、「通往地獄的路由善意鋪成」,這類說法十分令人不舒服,真的是這樣嗎?會不會我們真的太愚蠢、太沒常識,竟然這樣都看不通呢?

但是,我是這樣覺得,如果通往地獄的路由善意鋪成,那麼,這條路恐怕很難才鋪得成—-因為我們的資本家和大老闆根本就不會貢獻同樣的善意—-

One thought on “最低工資88

  1. 我唔回覆﹐估唔到你就後勁不繼啦(笑)

    你話我無堅實的反對理據﹐我夠從沒聽過堅實的支持理據囉﹖
    你話我無堅實的反對理據之前﹐不如你話比我聽﹐勞動本身究竟有咩內在價值咩﹖
    當你無辦法證明「勞動必定有價」﹐所謂最低工資從何談起﹖

    又﹐其實我最堅實的反對理據﹐一直只有一個﹐就是最低工資無故增加了商家的營運成本﹐而更難以接受的是﹐點解要將最低工資定做28元﹖

    不過﹐我諗你都唔識點用量化分析﹐來解釋點解要定做28元gala﹖因為28元﹐從來只係政府同政黨操盤篤出來的。

Leave a Reply

