>文少‧天真‧農奴

>雖然文少厚顏無恥地否認自己是個天真的人,但種種證據顯示,他不止天真,簡直天真得過份。

你看他寫懷念舊女友的文章,幌子是成人話題,但這哪裡是成人話題哦,談論女生胸部大小也算成人話題?文少還故作大男人,說自己不喜歡飛機場,而且他不相信有”男人不喜愛童顏巨乳”,這是什麼話呀,真是!在這裡,文少無疑暴露了那種常見於懷春少男對於暴乳的迷戀,小孩子一般都比較喜歡大胸脯,這是沒有疑問的。


不過,另一方面,文少又認為「大/小」並沒有什麼分別,”不是重點”!

對我來講﹐「部份」是「大部份」還是「小部份」﹐從來不是重點。重點是有沒有方法﹐令那部份沒公德的中國人﹐有公德一點。//

 解決方法至係重點﹐無辦法﹐比你知道有幾多中國人無公德咪得個知字﹖有實用呀﹖

你看你看,我就不信有人真認為「大/小」是沒分別的!因為那是絕對影響解決方法的!


在這裡,我們終於發現,文少的天真實在是有理由的,那是因為,對於「解決方法」,原來他根本不知道–

我就諗唔出啦﹐大陸連普及教育都未有資源搞﹐窮困省份人均收入先得一千人仔﹐內政民生問題多籮籮…要處理都處理D務實問題先啦﹐幾時輪到公德意識呢D咁虛幻嘅野﹖況且﹐比我諗得出﹐我係國家主席啦﹐幾時輪到胡錦濤做﹖(笑)

所以你說,文少是不是很天真?當然,他的天真是很可愛的!而且沒有什麼害處!但有些人的天真就很值得批判一下—-以下是一個引例,一個天真的讀者看天真的文少寫〈ohce愛農夫〉回應:


我從沒聼過他們的歌, 估計也不能吸引我. 不過, 對高的那個, 挺佩服, 因爲他的中文水平高, 是個飽讀詩書的人:)

[引用] | 作者 嚴明 |

嚴明小姐應該是文少的忠實fans,「天真性」十足。為什麼呢?因為她根本就”沒聽過他們的歌”,但卻知人家的中文水平高,而且還是個飽讀詩書的人!你說要不要命?

莫非她判斷那個連名字都叫不出是什麼的人中文水平高,憑的,就是他夠「高」?

拜託吧,嚴明姐姐或者農奴們,如果你們要崇拜天真,去拜文少吧!我比較信得過他!因為……………………他應該不會勾引你們……………..也不會叫你好好讀書!

15 thoughts on “>文少‧天真‧農奴

  1. >真是不能得罪閣下.只要是閣下認定是錯的人和事, 閣下一定年年月月日日咬住對手唔放. 務求要對方扯旗投降. 這種非敵即友的態度, 疾言厲色, 敵人還是逃之夭夭算吧. 農夫蒙得閣下日以繼夜既提點,還冥頑不靈, 理應開記者會宣告退出樂壇. 如果呢個世界多幾個OHCE多好, 免得順得哥情失嫂意, 冷落了羅力威同方大同, 沒有你日夜鞭策, 恐怕惴惴不安, 不知如何是好.閣下閱歌無數, 相信音樂造詣已達天人合一的境界, 希望可以抽少許作詞編曲之心得. 又或者分享閣下個人作品, 讓一眾無知小輩學習, 別人花了數個月的心血在高人面前是如此不值一晒, 敢信閣下一定能在彈指之間便能作出傳頌於世, 毫無挑剔的樂曲. 究竟是摘善固執, 還是滿足追殺的快感? 還望指點.

  2. >乜唔同意見就一定係農奴? 我又係OHCE身上學到野.咦? 有D似紅衛兵, 難怪有文化大革命….非友即敵, 非友即敵…對不起, 我想得太多. 我小小蟻民如何值得OHCE 日日一篇扑去 撚(打錯字)教化一番….

  3. >我而家睇閣下BLOG 當睇真情一樣, 有一日如果你唔再講農夫, 我驚我生活冇晒目標…希望你當做善事, 日日寫落去, 寫到佢地退出樂壇,要佢地寫悔過書直認無知冇料為止….為香港樂壇出一分力.希望你唔好放棄, 地球需要一D正義超人, 不厭其煩講道理. 拯救無知樂迷…..

  4. >個人幾鍾意睇閣下既文字, 因為幾有幽默感, 連續睇幾篇都唔會覺得悶, 或者沉重, 或者要用好多腦筋先睇得明但有個問題…真係好想講…唔好再講文少喇, 須知道呢條友自瀆, 興奮到可以寫5000字歪論配搭高深名詞, 好似好權威咁去解釋一樣野, 睇完真係好勊, 仲要睇幾次先明白佢講乜春…ohce兄, 何必呢~無謂浪費閣下既幽默文采, 不如抽離一下, 唔好理佢啦衷心覺得閣下文筆不俗, 請努力G

  5. >G 兄, ohce兄 唔可以留手, 唔可以輸, 這樣會令fans失望. 留手只會讓惡勢力漫延, 打擊敵人是ohce兄畢生既使命.

  6. >好明顯Gino係睇唔出我地係玩緊唱雙簧啦﹖btw﹐你既然覺得我D文係起機文﹐我都覺得你好變態下﹐我就從無興趣睇人打飛機啦。

  7. >Jeff﹐我反而好希望ohce咬住我唔放﹐如果佢真係咬住唔放的話。btw﹐有一點我十分贊成ohce的﹐就係農夫真係唔掂。我地唯一分別在於﹕我覺得農夫劃入膠都費事比的境界﹐ohce就以派膠比農夫為樂。最衰都係ohce﹐搞到我唔小心派左一次膠比農夫。

  8. >ohce﹐一篇遊戲文章你都可以借題發揮到如此地步﹐你真係勁。btw﹐對於你用呢篇文向我致敬的行為﹐我收到了﹐哈哈。不過無論點講﹐你都係愛農夫﹐你都係隱性農奴gala(笑)

  9. >//借題發揮是幌子而已//我知﹐重點一定係話嚴明係女人。我覺得﹐你認為嚴明係女人真係好有創造性﹐比起「江澤民創造性地發展馬克思主義」更神奇

Leave a Reply

